Fleksibilno z opolnomočenimi in zadovoljnimi zaposlenimi v digitalni dobi
Naša organizacija je prejela projekt s strani Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Direktorata za invalide. Projekt bo analizira trenutna delovna mesta in procese, uvedel prilagoditve, izobraževal ter podpiral zaposlene. Namenjen je izboljšanju delovnih pogojev za invalide ter uvajanju prožnejših načinov dela.
Fleksibilno delo v digitalni dobi
V podjetju KADIŠ IP d.o.o.
si prizadevamo ustvarjati vključujoče, prilagodljivo in podporno
delovno okolje, v katerem lahko vsak zaposleni razvija svoje potenciale.
V okviru projekta »Fleksibilno z opolnomočenimi in zadovoljnimi zaposlenimi v digitalni dobi«
smo uvedli sodobnejše oblike dela, okrepili znanja zaposlenih,
digitalizirali nekatere procese ter izboljšali dobro počutje in varnost
pri delu.
Projekt je potekal v obdobju od 29. 6. 2024 do 31. 3. 2025.
Poseben poudarek smo namenili podpori zaposlenim invalidom ter
prilagoditvam delovnih nalog, da smo zagotovili enake možnosti in
učinkovito vključevanje v delovno okolje.
V podjetju KADIŠ IP d.o.o.
si prizadevamo ustvarjati vključujoče, prilagodljivo in podporno
delovno okolje, v katerem lahko vsak zaposleni razvija svoje potenciale.
V okviru projekta »Fleksibilno z opolnomočenimi in zadovoljnimi zaposlenimi v digitalni dobi«
smo uvedli sodobnejše oblike dela, okrepili znanja zaposlenih,
digitalizirali nekatere procese ter izboljšali dobro počutje in varnost
pri delu.
Projekt je potekal v obdobju od 29. 6. 2024 do 31. 3. 2025.
Poseben poudarek smo namenili podpori zaposlenim invalidom ter
prilagoditvam delovnih nalog, da smo zagotovili enake možnosti in
učinkovito vključevanje v delovno okolje.
Faza 1 – Analiza in priprava sprememb
V prvi fazi smo izvedli poglobljeno analizo:
V prvi fazi smo izvedli poglobljeno analizo:
- obstoječe organizacije dela,
- notranjih procesov,
- izzivov zaposlenih invalidov,
- kadrovskih potreb in razvojnih možnosti podjetja.
Nastali so ključni dokumenti in podlage za prenovo:
- načrt posodobitve poslovnega modela,
- predlog prožnih oblik dela (fleksibilni delovni čas, prilagoditve nalog, možnost dela na daljavo tam, kjer je to možno),
- posodobitev internih aktov,
- določitev kazalnikov uspešnosti (KPI) za spremljanje razvoja podjetja,
- priprava kariernih poti za zaposlene.
Faza 2 – Izvedba sprememb, usposabljanja in podpora zaposlenim
V drugi fazi smo ukrepe prenesli v prakso:
V drugi fazi smo ukrepe prenesli v prakso:
- pripravili in izvedli usposabljanja
s področja digitalizacije, organizacije dela, upravljanja časa,
obvladovanja stresa in ohranjanja ravnovesja med delom in zasebnim
življenjem, - uvedli sistem mentorstva in individualnih razgovorov,
- vzpostavili psihosocialno podporo za krepitev varnosti, zaupanja in dobrega počutja,
- posodobili smo uporabo digitalnih orodij, kar je povečalo preglednost, sledljivost in učinkovitost dela.
Rezultati in učinki projekta
Z izvedenim projektom smo dosegli pomembne organizacijske in razvojne izboljšave:
Z izvedenim projektom smo dosegli pomembne organizacijske in razvojne izboljšave:
- večja fleksibilnost dela in prilagoditve glede na potrebe zaposlenih,
- boljša podpora zaposlenim invalidom ter večja vključenost v delovne procese,
- dvig digitalnih kompetenc in uvedba uporabnih digitalnih orodij,
- učinkovitejša organizacija dela in bolj jasna razdelitev nalog,
- krepitev dobrega počutja, motivacije in pripadnosti zaposlenih,
- povečanje dolgoročne stabilnosti in konkurenčnosti podjetja.
Te spremembe pripomorejo k večji kakovosti dela, boljšim odnosom ter trajnostnemu razvoju podjetja.